Gwarantujemy Ci zwrot lub wymianę nowego towaru bez zbędnych pytań o przyczynę!!! 
Wysłanie wymienionego rozmiaru/towaru za DARMO (w Polsce)!

.

Nietrafiony rozmiar? WYMIANA ==============================

U nas z łatwością zwrócisz lub wymienisz nowy, nieużywany towar na inny rozmiar lub inny wybrany przez Ciebie. Dajemy Ci na to pisemną gwarancję dołączaną do wysyłanego produktu. 

Generalnie proponujemy następującą ścieżkę działania: kup nowy pożądany (większy lub mniejszy) rozmiar i bezwłocznie odeślij zwracaną odzież jako zwrot

Tak będzie najszybciej i najprościej - wysyłamy nowy rozmiar od razu jak nowe zamówienie i z kilkudniowym opóźnieniem zwracamy za odesłany towar pieniądze. Tym sposobem nie tylko będzie najszybciej ale jest gwarancja, że nowy wskazany rozmiar jest dostępny. 
Finansowo wychodzi to tak - przy zwracaniu towaru zwrócimy kwotę za towar i za wysyłkę zwróconego towaru więc to kompensuje koszt ponownej wysyłki nowo zakupionego rozmiaru (nie dotyczy wysyłki za granicę). 

A oto kilka wskazówek:
1. Sprawdź na stronie sklepu patrioty.pl czy jest dostępny pożądany rozmiar/towar. Jeśli tak najlepiej zakup go bezwłocznie.

2. Dodaj do wysyłanej odzieży formularz zwrotu/wymiany  (lub ze stopki strony patrioty.pl), wydrukuj go i wypełnij. Wpisz swoje dane byśmy mogli Cię zidentyfikować. Prosimy o czytelne zapisy, najlepiej drukowanymi literami byśmy mogli zidentyfikować kto do nas wysyła.
Możesz zamiast tego formularza dołączyć oryginał lub kopię Gwarancji zwrotu / Wymiany , którą wysłaliśmy w zamówieniu i tam napisz hasło "Zwrot".

3. Odzież zwracaną wyślij do naszego magazynu na adres: Patrioty.pl Biuro Obsługi Klienta ul. Kasprowicza 5 ; 41-800 Zabrze. Z oczywistych względów nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych (z płatnością przy odbiorze) oraz nie odbieramy z żadnych paczkomatów.

4. Po identyfikacji kto wysyła i co mamy zrobić zwracamy pieniądze i księgujemy Operację. W przypadku prośby o wymianę bezgotówkową wymienimy odzież  na tę wskazana w formularzu (w ramach dostępnych rozmiarów ) i ponową wysyłkę zamówimy w wybranej przez ciebie firmie w pierwotnym zamówieniu (paczkomat, kurier). Za tę wysyłkę zapłacimy my, sponsorując jej koszt  i obniżając twoje wydatki związane z wymianą. Myślimy, że to fair podejście :). Nie dotyczy to dostawy kurierem z płatnością przy odbiorze oraz wysyłki za granicę. 

Zwracany towar musi być nowy, pełnowartościowy z nienaruszoną metką (gdy był ometkowany).  Mamy wspaniałych klientów i nie musimy wspominać o rzeczach oczywistych ale dla pewności piszemy - towar pełnowartościowy tzn, że nie może być używany ani nosić śladów używania (przepocenia, zapachu perfum itd) musi być czysty (nie może mieć, śladów po podkładzie kosmetycznym i makijażu, zabrudzeń kołnierza, sierści zwierząt domowych czy plam). Nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych (rozdarcia, rozcięcia itp.) w szczególności uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym rozpakowywaniem (rozcinaniem opakowania) lub uszkodzeń powstałych poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru. Prosimy również by towar był złożony w kostkę i odesłany w tym samym woreczku, pudełku, opakowaniu.  

Produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? ZWROT=============

Pamiętaj, że łatwością zwrócisz nowy, nieużywany towar bez wyjaśniania dlaczego przez 30 dni. Dajemy Ci na to pisemną gwarancję dołączaną do wysyłanego zamówienia. 

Jedyne co należy zrobić to podążać za poniższymi wytycznymi:

1. Dodaj do zwracanej odzieży otrzymany mailem (fizycznie z dostawą) formularz Faktury. Jesli zamówieni było opłacone z góry mamy wszystkie dane by wykonać zwrot  pieniędzy. Natomiast jeśli zamówienie było opłacone u kuriera podczas odbioru to prosimy o podanie wymaganych danych do przelewu. Prosimy o czytelne zapisy najlepiej drukowanymi literami byśmy mogli wykonać poprawny zwrot środków za zwracany towar. 

3. Odzież zwracaną wyślij do naszego magazynu na adres: Patrioty.pl Biuro Obsługi Klienta ul. Kasprowicza 5 ; 41-800 Zabrze. Z oczywistych względów nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych (z płatnością przy odbiorze) oraz nie odbieramy z paczkomatów czy innych punktów odbioru.

4. Po identyfikacji danych i weryfikacji odzieży podejmiemy decyzję o zwrocie na wskazane konto kosztów zamówionego towaru. Nie pokrywamy kosztów wysyłki za granicę.

5. Otrzymasz od nas wiadomość o wysłaniu przelewu na twoje konto.

Zwracany towar musi być nowy, pełnowartościowy z nienaruszoną metką (gdy był ometkowany).  Mamy wspaniałych klientów i nie musimy wspominać o rzeczach oczywistych ale dla pewności piszemy - towar pełnowartościowy tzn, że nie może być używany ani nosić śladów używania (przepocenia, zapachu perfum itd) musi być czysty (nie może mieć, śladów po podkładzie kosmetycznym i makijażu, zabrudzeń kołnierza, sierści zwierząt domowych czy plam). Nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych (rozdarcia, rozcięcia itp.) w szczególności uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym rozpakowywaniem (rozcinaniem opakowania) lub uszkodzeń powstałych poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru. Prosimy również by towar był złożony w kostkę i odesłany w tym samym woreczku, pudełku, opakowaniu.  

.

W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz liczyć nasza pomoc!
Telefon kontaktowy: 690 666 366 (od 8:00 do godz 16:00)

Adres do wysyłki towaru : Magazyn patrioty.pl ul. Kasprowicza 5 ; 41-800 Zabrze..

Dane do przelewu - konto: 22 1140 2004 0000 3502 7612 7876, HappyMarket 

Producent odzieży / sklep patrioty.pl z odzieżą patriotyczną militarna wojskową kibica i uliczną - zapraszamy!