Lekka kurtka tzw wiatrówka chroniąca przed wiatrem i wilgocią. Krój...
Lekka kurtka tzw wiatrówka chroniąca przed wiatrem i wilgocią. Krój...
Lekka kurtka tzw wiatrówka chroniąca przed wiatrem i wilgocią. Krój...
.
U nas z łatwością zwrócisz lub wymienisz nowy, nieużywany towar na inny rozmiar lub inny wybrany przez Ciebie. Dajemy Ci na to pisemną gwarancję dołączaną do wysyłanego produktu.
Generalnie proponujemy następującą ścieżkę działania: kup nowy pożądany (większy lub mniejszy) rozmiar i bezwłocznie odeślij zwracaną odzież jako zwrot
Tak będzie najszybciej i najprościej - wysyłamy nowy rozmiar od razu jak nowe zamówienie i z kilkudniowym opóźnieniem zwracamy za odesłany towar pieniądze. Tym sposobem nie tylko będzie najszybciej ale jest gwarancja, że nowy wskazany rozmiar jest dostępny.
Finansowo wychodzi to tak - przy zwracaniu towaru zwrócimy kwotę za towar i za wysyłkę zwróconego towaru więc to kompensuje koszt ponownej wysyłki nowo zakupionego rozmiaru (nie dotyczy wysyłki za granicę).
A oto kilka wskazówek:
1. Sprawdź na stronie sklepu patrioty.pl czy jest dostępny pożądany rozmiar/towar. Jeśli tak najlepiej zakup go bezwłocznie.
2. Dodaj do wysyłanej odzieży formularz zwrotu/wymiany (lub ze stopki strony patrioty.pl), wydrukuj go i wypełnij. Wpisz swoje dane byśmy mogli Cię zidentyfikować. Prosimy o czytelne zapisy, najlepiej drukowanymi literami byśmy mogli zidentyfikować kto do nas wysyła.
Możesz zamiast tego formularza dołączyć oryginał lub kopię Gwarancji zwrotu / Wymiany , którą wysłaliśmy w zamówieniu i tam napisz hasło "Zwrot".
3. Odzież zwracaną wyślij do naszego magazynu na adres: Patrioty.pl Biuro Obsługi Klienta ul. Szczebrzeska 55; 22-400 Zamość. Z oczywistych względów nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych (z płatnością przy odbiorze) oraz nie odbieramy z żadnych paczkomatów.
4. Po identyfikacji kto wysyła i co mamy zrobić zwracamy pieniądze i księgujemy Operację. W przypadku prośby o wymianę bezgotówkową wymienimy odzież na tę wskazana w formularzu (w ramach dostępnych rozmiarów ) i ponową wysyłkę zamówimy w wybranej przez ciebie firmie w pierwotnym zamówieniu (paczkomat, kurier). Za tę wysyłkę zapłacimy my, sponsorując jej koszt i obniżając twoje wydatki związane z wymianą. Myślimy, że to fair podejście :). Nie dotyczy to dostawy kurierem z płatnością przy odbiorze oraz wysyłki za granicę.
Zwracany towar musi być nowy, pełnowartościowy z nienaruszoną metką (gdy był ometkowany). Mamy wspaniałych klientów i nie musimy wspominać o rzeczach oczywistych ale dla pewności piszemy - towar pełnowartościowy tzn, że nie może być używany ani nosić śladów używania (przepocenia, zapachu perfum itd) musi być czysty (nie może mieć, śladów po podkładzie kosmetycznym i makijażu, zabrudzeń kołnierza, sierści zwierząt domowych czy plam). Nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych (rozdarcia, rozcięcia itp.) w szczególności uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym rozpakowywaniem (rozcinaniem opakowania) lub uszkodzeń powstałych poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru. Prosimy również by towar był złożony w kostkę i odesłany w tym samym woreczku, pudełku, opakowaniu.
Pamiętaj, że łatwością zwrócisz nowy, nieużywany towar bez wyjaśniania dlaczego przez 30 dni. Dajemy Ci na to pisemną gwarancję dołączaną do wysyłanego zamówienia.
Jedyne co należy zrobić to podążać za poniższymi wytycznymi:
1. Dodaj do zwracanej odzieży formularz z tego linku FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY lub ze stopki strony patrioty.pl,. Wydrukuj go i wypełnij podając wymagane dane. Prosimy o czytelne zapisy najlepiej drukowanymi literami byśmy mogli wykonać poprawny zwrot środków za zwracany towar. Dołącz oryginał lub kopię Gwarancji zwrotu / Wymiany , którą wysłaliśmy w zamówieniu.
3. Odzież zwracaną wyślij do naszego magazynu na adres: Patrioty.pl Biuro Obsługi Klienta ul. Szczebrzeska 55 22-400 Zamość. Z oczywistych względów nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych (z płatnością przy odbiorze) oraz nie odbieramy z żadnych paczkomatów.
4. Po identyfikacji danych i weryfikacji odzieży podejmiemy decyzję o zwrocie na wskazane konto kosztów zamówionego towaru. Nie pokrywamy kosztów wysyłki za granicę.
5. Otrzymasz od nas wiadomość o wysłaniu przelewu na twoje konto.
Zwracany towar musi być nowy, pełnowartościowy z nienaruszoną metką (gdy był ometkowany). Mamy wspaniałych klientów i nie musimy wspominać o rzeczach oczywistych ale dla pewności piszemy - towar pełnowartościowy tzn, że nie może być używany ani nosić śladów używania (przepocenia, zapachu perfum itd) musi być czysty (nie może mieć, śladów po podkładzie kosmetycznym i makijażu, zabrudzeń kołnierza, sierści zwierząt domowych czy plam). Nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych (rozdarcia, rozcięcia itp.) w szczególności uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym rozpakowywaniem (rozcinaniem opakowania) lub uszkodzeń powstałych poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru. Prosimy również by towar był złożony w kostkę i odesłany w tym samym woreczku, pudełku, opakowaniu.
.
W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz liczyć nasza pomoc!
Telefon kontaktowy: 690 666 366 (od 8:00 do godz 16:00)
Adres do wysyłki towaru : Magazyn patrioty.pl ul. Szczebrzeska 55, 22-400 Zamość..
Dane do przelewu - konto: 22 1140 2004 0000 3502 7612 7876, HappyMarket Marek Bigajski, ul.Hoża 7, 31-348 Kraków
Sklep patrioty.pl z odzieżą patriotyczną militarna wojskową kibica i uliczną - zapraszamy!