Gwarantujemy Ci wygodny zwrot lub wymianę nowego towaru bez zbędnych pytań o przyczynę!!! 
Wysłanie wymienionego rozmiaru/towaru za DARMO (w Polsce)!

.

Nietrafiony rozmiar? WYMIANA ==============================

U nas z łatwością wymienisz nowy, nieużywany towar na inny rozmiar lub wybrany przez Ciebie inny produkt. Dajemy Ci na to pisemną gwarancję dołączaną do wysyłanego produktu. 

1. PRZY ZMIANIE ROZMIARU (bez zmiany nr produktu) proces jest bardzo prosty.
Wyślij do nas wymieniany produkt (poprzez "wygodne zwroty" lub dowolną usługą na adres poniżej), Ważne - NAPISZ na dokumencie <Gwarancja Zwrotu Wymiany>, że to wymina i na jaki rozmiar zamieniasz i ... tyle tak by magazyn wiedział co ma zrobić  :-) . 
Kosztami wysyłki dzielimy się z TOBĄ! Ty płacisz za wysyłkę do nas bezpośrednio do magazynu w Zabrzu (Kasprowicza 5). My pokrywamy koszty firmy kurierskiej odesłania wskazanego w dokumencie nowego rozmiaru do Ciebie. Wydaje nam się to partnerskie podejście :-) Nie dotyczy to wysyłki za granicę .

2. PRZY ZMIANIE PRODUKTU NA INNY LUB ZMIANIE ROZMIARU "NA WCZORAJ" - proponujemy następującą ścieżkę działania: kup nowy pożądany produkt (większy/ mniejszy rozmiar  lub inny produkt) tak by otrzymać go jak najszybciej i odeślij zwracaną odzież jako niezależny zwrot. Nowy produkt / rozmiar będzie wysłany niezwłocznie nie czekając aż dotrze i zostanie zaksięgowana paczka ze zwrotem. 
Tak będzie z pewnością najszybciej - wysyłamy nowy rozmiar lub produkt niezwłocznie, jak nowe zamówienie i z kilkudniowym opóźnieniem na zaksięgowanie zwracamy za odesłany towar pieniądze. 
Finansowo wychodzi to tak - przy zwracaniu towaru zwrócimy kwotę za towar oraz za wysyłkę zwróconego towaru więc to kompensuje koszt ponownej wysyłki nowo zakupionego rozmiaru (nie dotyczy wysyłki za granicę). 

Mamy wspaniałych klientów i nie musimy wspominać o rzeczach oczywistych ale dla pewności piszemy - wymieniany towar musi być pełnowartościowy tzn:

  • Nie może być używany ani wyprany
  • Nie może nosić śladów używania tzn. musi być czysty (nie może mieć, śladów po podkładzie kosmetycznym i makijażu, zabrudzeń kołnierza, sierści zwierząt domowych czy plam po olejkach, kremach, kawie itd) oraz... nie może "pachnąć"  (zapachu przepocenia, zapachu perfum itd).
  • Nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych (rozcięcia, rozdarcia itp.) w szczególności uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym rozpakowywaniem lub uszkodzeń powstałych poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru (rozerwania, rozprucia)
  • Musi być schludnie złożony w kostkę, niepognieciony ani zwinięty w kłębek.

Podsumowując warunkiem wymiany jest odesłanie kompletnego towaru, który nie może nosić śladów użytkowania i został odesłany schludnie złożony w kostkę w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce by nie został uszkodzony w transporcie.

A oto rozbudowany, mechanizm krok po kroku z pełną formalną procedurą:
1. Przygotuj zwracany produkt do wysyłki.

2. Dodaj do wysyłanej odzieży formularz zwrotu/wymiany  (lub ze stopki strony patrioty.pl), wydrukuj go i wypełnij. Wpisz swoje dane byśmy mogli Cię zidentyfikować. Prosimy o czytelne zapisy, najlepiej drukowanymi literami byśmy mogli zidentyfikować kto do nas wysyła.
Możesz (rekomendowane) zamiast tego formularza dołączyć oryginał lub kopię Gwarancji zwrotu / Wymiany , którą wysłaliśmy w zamówieniu i tam napisz hasło "Zwrot".

3. Odzież zwracaną wyślij do naszego magazynu na adres: Patrioty.pl Biuro Obsługi Klienta ul. Kasprowicza 5 ; 41-800 Zabrze. Możesz skorzystać z wygodnego procesu na platformie "WYGODNE ZWROTY", lub wysłać pocztą bądź dowolnym kurierem. Z oczywistych względów nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych (z płatnością przy odbiorze) oraz nie odbieramy z żadnych paczkomatów.

4. Po identyfikacji kto wysyła i co mamy zrobić księgujemy Operację. W przypadku prośby o wymianę bezgotówkową wymienimy odzież na tę wskazaną w formularzu (w ramach dostępnych rozmiarów) i ponową wysyłkę zamówimy w wybranej przez ciebie firmie w pierwotnym zamówieniu (paczkomat, kurier). Za tę wysyłkę zapłacimy my, sponsorując jej koszt  i obniżając twoje wydatki związane z wymianą. Myślimy, że to fair podejście :). Nie dotyczy to wysyłki za granicę . 

Zwracany towar musi być nowy, pełnowartościowy z nienaruszoną metką (gdy był ometkowany).  Mamy wspaniałych klientów i nie musimy wspominać o rzeczach oczywistych ale dla pewności piszemy - towar pełnowartościowy tzn, że nie może być używany ani nosić śladów używania (przepocenia, zapachu perfum itd) musi być czysty (nie może mieć, śladów po podkładzie kosmetycznym i makijażu, zabrudzeń kołnierza, sierści zwierząt domowych czy plam). Nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych (rozdarcia, rozcięcia itp.) w szczególności uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym rozpakowywaniem (rozcinaniem opakowania) lub uszkodzeń powstałych poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru. Warunkiem zwrotu pieniędzy lub wymiany jest odesłanie kompletnego towaru, który nie może nosić śladów użytkowania i został odesłany złożony w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce by nie został uszkodzony w transporcie (złożony w kostkę, niepognieciony ani zwinięty w kłębek).

Produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? ZWROT=============

Pamiętaj, że łatwością zwrócisz nowy, nieużywany towar bez wyjaśniania dlaczego przez 30 dni. Dajemy Ci na to pisemną gwarancję dołączaną do wysyłanego zamówienia. 

Jedyne co należy zrobić to podążać za poniższymi wytycznymi:

1. Dodaj do zwracanej odzieży otrzymany mailem (fizycznie z dostawą) formularz <Gwarancja Zwrotu Wymiany>. Jeśli zamówienie było opłacone z góry, mamy wszystkie dane by wykonać zwrot pieniędzy. Natomiast jeśli zamówienie było opłacone u kuriera podczas odbioru to prosimy o podanie wymaganych danych do przelewu. Prosimy o czytelne zapisy najlepiej drukowanymi literami byśmy mogli wykonać poprawny zwrot środków za zwracany towar. 

3. Odzież zwracaną wyślij do naszego magazynu na adres: Patrioty.pl Biuro Obsługi Klienta ul. Kasprowicza 5 ; 41-800 Zabrze. Możesz skorzystać z wygodnego procesu na platformie "wygodne zwroty", lub wysłać pocztą bądź dowolnym kurierem. Z oczywistych względów nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych (z płatnością przy odbiorze) oraz nie odbieramy z paczkomatów czy innych punktów odbioru.

4. Po identyfikacji danych wysyłającego i weryfikacji stanu zwracanej odzieży podejmiemy decyzję o zwrocie na wskazane konto kosztów zamówionego towaru. Nie pokrywamy kosztów wysyłki za granicę. Formalnie mamy 14 dni na zwrot środków ale zwykle odbywa się to znacznie szybciej choć zabiera kilka dni by zaksięgować zwracany produkt i wygenerować transfer pieniędzy. 

5. Otrzymasz od nas wiadomość o wysłaniu przelewu na twoje konto.

Zwracany towar musi być nowy i pełnowartościowy z nienaruszoną metką (gdy był ometkowany).  Mamy wspaniałych klientów i nie musimy wspominać o rzeczach oczywistych ale dla pewności piszemy - towar pełnowartościowy tzn:

  • Nie może być używany ani wyprany
  • Nie może nosić śladów używania tzn. musi być czysty (nie może mieć, śladów po podkładzie kosmetycznym i makijażu, zabrudzeń kołnierza, sierści zwierząt domowych czy plam po olejkach, kremach, kawie itd) oraz... nie może "pachnąć"  (zapachu przepocenia, zapachu perfum itd).
  • Nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych (rozcięcia, rozdarcia itp.) w szczególności uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym rozpakowywaniem lub uszkodzeń powstałych poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru (rozerwania, rozprucia)
  • Musi być schludnie złożony w kostkę, niepognieciony ani zwinięty w kłębek.

Warunkiem zwrotu pieniędzy lub wymiany jest odesłanie kompletnego towaru, który nie może nosić śladów użytkowania i został odesłany złożony w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce by nie został uszkodzony w transporcie.

W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz liczyć nasza pomoc!
Telefon kontaktowy: 690 666 366 (od 8:00 do godz 16:00)

Adres do wysyłki towaru : Magazyn patrioty.pl ul. Kasprowicza 5 ; 41-800 Zabrze..

Dane do przelewu - konto: 22 1140 2004 0000 3502 7612 7876, HappyMarket 

Producent odzieży / sklep patrioty.pl z odzieżą patriotyczną militarna wojskową kibica i uliczną - zapraszamy!